torsdag den 3. september 2015

Byggeuge 15 - Baby, Nordic Race og indvendige døre


Byggeuge 14 blev mildt sagt ret hektisk! Ugen kørte afsted i den sædvanlige rutine med arbejde, træning, en tur ud til grunden, repeat.

Om lørdagen skulle jeg ud og løbe Nordic Race med nogle kammerater. Jeg stod op kl. 7:00, spiste morgenmad og gjorde mig klar og 10 minutter inden jeg skulle ud af døren fik jeg at vide af konen, at hun var begyndt at få begyndende veer.

SHIT! Hva' nu? Der var stadigt for lang tid imellem veerne til at det var alarmende, så jeg fik at vide, at jeg bare skulle tage afsted, så det gjorde jeg.

Mine tanker var splittede, da jeg stod derude. For jeg kunne jo ikke have mobilen på mig når vi skulle løbe og jeg vidste, at der ville gå en times tid før vi kom tilbage igen.

Heldigvis tikkede der en  SMS ind fra konen lige inden løbets start og der stod "Falsk alarm!" - Pheww! 

Godt så! Så kunne jeg koncentrere mig fuldt ud om løbet nu og det var røv fedt. Vejret var godt og der var bare generelt en fed stemning! 

Efterfølgende tog nogle af os videre til Crossfit konkurrence, som foregik samme dag, så vi kunne desværre ikke deltage, men det er som altid rigtig fedt at se på også!

Så omkring kl. 17 kom jeg hjem igen og der kunne jeg se, at veerne havde taget til og de var begyndt at blive regelmæssige og vi kunne se, at vi skulle afsted mod Fødegangen ligeom snart. Så jeg havde en time til at hoppe i bad, pakke det sidste ned i tasken og så var det ellers afsted igen!

11 timer senere kl. 5:08 søndag morgen meldte vores søn sin ankomst, hvilket nok må siges, at være det største man nogensinde kommer til at opleve i livet. Det er ubeskriveligt. Det blev det perfekte punktum på en ikke så sædvanlig uge alligevel.

Nå ja, så kom der jo i løbet af ugen også indvendige døre, VVS og trægulv i huset og dét gør altså alverdens. Nu ligner huset da fuldstændigt til at være indflytningsklar. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar